_mom Şuan normale göre fazla ama anne sütü ile obezite olunmaz merak etmeyin 6.aydan sonra ek gıdalara başlayınca normal aralıkta gitmesi tabiki iyi olur.Bazı bebekler kiloları fazla olduğu zaman oturmada emeklemede zorlanabiliyorlar yada daha uzun süreçte bu gelişimleri gösterebiliyorlar.Her şeyin normali ve sağlıklısı en güzeli 6. Aydan sonra normale dönecektir.Şimdilik kafanıza takmanız gereken bir durum yok anne sütü aldığı için.