D21122020 sosyal anlamda değilim, istanbulda güzel bi hayatım vardı. Ama maddi anlamda memnunum, en kötü ihtimalle işsiz kalsak bile kiramızın ödenceğini bilmek insanı güvende hissettiriyor. Almanca çok zor bir dil gerçekten. Ama doğası, havası, suyu gerçekten güzel.