livanur1
Ablam evlenince yerleşti yıllardır orada, çabuk adapte oldu. Bende evlendiğimden beri sürekli git gel yapmamıza rağmen bir türlü alışamadım. Birisiyle iletişim kurarken mesela ilk Türkçe konuştuğum bile oldu 😂 Kayınvalidemde yapamamış İngiltere’de. Çocuklarını orada doğurmuş hep ama kocasını orada bırakıp çocuklarıyla Türkiye’ye dönmüş geri. Kayınpederim hala orada, kayınvalidemde git gel yapıyor. Tek farkımız benim eşimde git gel yapan tarafta.