Benım oğlum prematüre doğdu ve ilk günden itibaren kullanıyoruz şuan bir numaradayız
tüm mamaların içeriğinde bir şeyler var tabi kimi az kimi çok.
kakasını 3-4 günde yapıyor ve kabız değil arada mama olduğu için zeytinyağı ekliyorum
conformil denemedim ama :)