aysima38 Lucy Lucy ben de ilk hamileliğimi tek tüple kaldım bunda dış gebelik olur sa tüpüm zarar görürse diye korkuyorum
aysima38 Feyzosumunannesi şimdi öğrendin mi çok merak ettim ablanın ki boş gebelikmi dış gebelikmiymiş canım
aysima38 Feyzosumunannesi ilaç tedavisi mi başlamışlar benim ki hala ne olduğu belirsiz boş mu dış mı bilmiyorum en son hangi değerlerle dış gebelik olduğu anlaşıldı bilgin var mı
Feyzosumunannesi aysima38 Değerleri yükseliyordu riskli gebelik uzmanına gtti rahimde kalinlasma olduğunu diş gebelik oluştuğunu söylemiş ve kürtaj oldu.