YYenianneeee Yeni gördüm canım tavsiye olarak bir şey diyemem eğer mesleği seviyorsan ve yapabileceğine inanıyorsan girersen her mesleğin zor yanları var kaldı ki polisler bence bütün meslek gruplarına göre en fazla çalışan eğer tempoyu ek görevleri kendine ailene az zaman ayırmayı her yıl istediğin vakitte tatil yapamamayı ha bide insanlarla uğraşmayı göze alıyorsan gir 😄