anabarbie Rengarenk52 yasakmış açık adres istemek ama gelmiş knk buradaymis saçma şeylere askı verilerek uygulamadan sogutuluyorus cidden
YYenianneeee sumeyyeslem canım polis olmayı önerir misin zor bir meslek mi merak ettim. Memnun musun zorlukları neler
sumeyyeslem Ae123 Ben Siirtteyim daha doğum iznim bitmedi sonra rapor ve iznimi kullanacağım. Allah nasip ederse sonra mecburen ücretsiz izne ayrılacağım.
Tpr5552- Ae123 süt izindeyim çalışma saatleri içinde yazıyorlar görev sınavlara sabah oturumuna yazıyorlar süt iznimi öğleden sonra kullandım için
anabarbie agzimizintadikacmasin ama bayadir gormuyorum şimdi biri etiketlendi gördüm eskiden çok güzel gırgır şamata vardı şimdi yok😢