delirmeceler mormenekse12 eğer faizden gelen parayı kullanmayı düşünüyorsanız bir süre yapabilirsiniz ama bende altıncıyım kullanmayı düşünmüyorsam tabiki altına yatırırım ama ihtiyaç var ise 6 ay faize koyun
benim-kalbim-o mormenekse12 ben olsam altın alırım altıncıyım çünkü 🤩 değer kaybetmiyor şuanda da yükselişte baya burma bilezik alırsanız satınca zararınızda olmaz işçiliği yok çünkü
Beybiiii mormenekse12 arsa alın çünkü kayınpederim öyle yaptı birikmiş parası vardı önce arsa aldı arsa 400 bin teleden 2 milyona çıktı hala satmadılar biraz daha bekliycekler arsa en güzel ve en karlı yatırımdır ev de getirir arabada
mormenekse12 Beybiiii maksimum 600 700 cıkar cepleri sallasam o fiyata arsa cok zor maalesef özellikle İstanbulda :/
Rumiersn mormenekse12 yaprak altın var paran ne kadarsa o kadar kestiriyosun bozdururken de değer kaybetmiyor bunu sarraf‘a sorabilirsin
[silindi] momeymen Rica ederim. Sigortalama kısmı nasıl oluyor acaba tam olarak, kasa içindekilerin tek tek kaydını mı veriyorsunuz o zaman?
basakhanim34 momeymen afet sigortası ne oluyor acaba? İçinde ne kadar altın olduğunu nerden biliyorlar?
momeymen basakhanim34 içinde ne olduğunu bilmiyorlar. Afet sigortası işte deprem oldu, yangın çıktı vs her şeye karşı sigortalıyorlar.