Nasıl gidiyor eğitim 😊 benimki 5. Günde söylemeye başladı. Çok mutluyum. Anneler bence 3 günde yol kat edip olmuyor diye bırakmayın. Bir anda söyleyemeye başlıyorlar çok akıllı bıdıklar ki benim kızım çok inatçı kilodunu bile zor indiriyorum yaptırırken yani. 🤣 ama çişini söylüyor artık gidip yapıyor. Kaçırdığı da oluyor bazen dalıyor söylemiyor. Bu süreç içerisinde yoluna girecek inşallah hepsi daha çok yeni. 27 aylık bu arada.