Gencanne2 evet 😅 o yüzden büyükler bu konularda herşeyi bildigini zannederler, ama bilmezler 🙈bide telefonla arayıp soruyolar. Yıkadın demi diye. Yoo mikrop kaptıramam cocuguma dedim. Biz öyle yapıyorduk nazar değmiyo diyolar. Valla nazar falan değmiyo ben duamı okuyorum suanda mışıl mışıl uyuyor dedim 😅her söyledikleri saçma geliyor bana. Hele nazar degmesin diye ilk kızımın mevlüdünde halının altına kızımın kakalı bezini koymak istediler. Üzerinden geçince nazar değmezmiş 😂şimdi bütün çöpe atarım, koyacak halı bulamazsınız demiştim. Tuzla ter kokmaz dediler. Tuzlamadım. İlk kızım 11 yaşında hiç teri kokmaz.demekki tuzlamakla alakası yokmuş dedim. Sacını sıfıra vurdur, gür olur dediler.vurdurmadım.gayette gür sacları. İkinci kızımda sarı tülbent ört sarılık olmaz dediler..örtmücem dedim. Eyvah sarılık olcak çok çekiceksin sonra dediler. Hiç sarılık olmadı 🙈bizim annemiz bebeklerin kulagını banyodan sonra agzıyla hüüüp yapıp çekerdi. Su kaçmışsa cıkıverirdi dedi. İyi bebeklerin kulak zarını patlatmamış dedim.benim bebegiminde cekecekmiş heralde. Onun için söylüyor. İşitme testinden gecemedi.su kaçmıştır hüüpp yapınca çıkar su dıyo. Sinirimden ertesi gün kurdeşen döktüm 😂yok ayagına corap giy, emzirirken gaz olur bilmemne. Anneyle bebegin bagırsak florası ayrıdır dedim. Aralık ayında evde atletle gezdim. Hıc gaz sancısı olmadı. Bebegin çamaşırları 40 gün dısarı asılmaz dediler.hep disari astım. Hiçte birşey olmadı. Evde yalnız kalınmaz dediler. Alkarası gelir dediler 😂ben olmuşum alkarası dedim 😅tek basıma baktım hep bebegime Eşimin işi gereği evde kalmadıgı zamanlar da oldu. Eskiler malesef kulaktan dolma bilgilerle büyümüşler.lohusaları korkutuyorlar. Biraz uzun oldu ama 21.yüzyılda bu tarz mantıksız hurafelere inanmamak lazım.