secilmismuggle [silindi] benim bildiğim 1 yaşına kadar beyazını vermemek gerektiği, dilerseniz haşlanmış sarısını çatalla ezip bebe bisküvisini biraz sıcak su ile ıslatıp yumuşattıktan sonra ikisini karıştırabilirsiniz, birazda pekmez güzel olur
nadidelifora secilmismuggle dokuzuncu aya eklenen yeni aşı yumurta beyazı içeriyor. O asi onceden bir yaşında yapıldığı için bir yaş deniliyordu. Ama şuan dokuz ay asisindan önce doktorlar yumurta beyazı tadımı yaptırıyor.
ugrakyagiz [silindi] benim çoğu besin alerji yaprigindan yedirwmiyorum doktorumuz birşey demedi temiz yıkandığı sürece ama yumurta sarısı veya beyazı yedirdikten 10 dk sonra belli etmisti