efnan_26 aselim1406_ ben önce şampuan la yikandiryom durulayın büyük kovada ılık su yapyorum suyun içine nişasta atıyorum ve 5 10 dakkika orda Oturyo kuraladiktan sonra bisey surmeyin tenine
fatos05 efnan_26 benim bebeğimin yüzünde vardı doktor locco krem vermişti 2 günde yüzü tertemiz olmuştu