aselim1406_
Bizim dün 9 ay kontolümüz vardı doktorumuz isilik değil mustela falan fayda etmez atopik dermatit dedi sıcaklarda tetiklemiş dedi kortizonlu krem yazdı 5 gün kullan sonra kontrole gelin dedi bu gün kullanmaya baslıycaz bakalım inş iyi gelir sonrası içinde kontrole gittiğimizde bilgi alıcam tekrarlamaması için ne yapmam gerektiğini falan sorucam biz ilk bioderma atoderm ultra cream kullandık gecmişti havalar ısınınca tekrar olmustu o zaman doktorumuz isilik demişti ilk oldupunda şimdi tekrarladı mustela cıcastela kullanıyorduk gecirdi gibi ama havalarda 2 gündür serin onunda etkisi olabilir diye düşündüm megersem bu seferki isilik değilmiş 🤦🏼♀️ sudo pişik olmasın diye kullanıyorum vucuduna hiç denemedim