@klpzeynep aynen benimde yetmiyor mesela tıbbi sekreterlik bölümüne yeten bir bölüme yerleşip daha sonra 2. Üniversite olarak tıbbi sekreterlik seçip okuyabilirsin ilk yerleştiğin üni den kaydını sildirirsin daha sonra bende yemi öğrendim o şekilde okuyacağım 1 yaşında kızım olunca açıktan okumak zorunda kaldım