klpzeynep bölüm iyi araştırın bence bende tıbbi sekreter mezunuym ama şuan çok fazla yığılma var herkes bu bölümü okuyor bi kere 32 bin alım yaptı puan 65 düştü diye hep öyle olunacak sanıldı en son 81 ile kapattı bundan sonra da 80 aşağı düşmez büyük ihtimalle