2 bucuk yaşında 1 haftadır kekeliyor 1 senedir cümle kuran aktif konuşan bir çocuktu ama simdi ciddi anlamda kekeliyor normal mi gececi bir durum mu başına gelen var mı bebegi bu yaşlardayken geçti mi nasil bir yol izlediniz Allah aşkına kekeme mi kalacak diye korkuyorum biraz daha devam ederse bi doktora gosterecem ama simdi size de sormak istedim