aslnelf35 benim de çevremde olumsuz çok örnek var, otizmli bir çocuğa Mete beyin adını duyup gidiyor bir yakınım, çeşmedeki, Karşıyaka’daki ve Bornova’daki tüm odalarını maviye boyayın, hepsine aynı eşyaları alın diyor. Aile de garip ne yapsın hocadır diye yapıyor. Sonra 3 ayda çocuk çıldırıyor. Başka bir çocuk psikiyatrisine gittiklerinde doktor şok oluyor, bu çocuğun ataklarını artırır, kimmiş bu yaklaşım diyor. Aile söylemiyor, ama çok da pişman oluyor. Yani herkese tam da düşündüğünüz gibi dokunmuyor