Yelda35 aydurum egepol Bülent bey (özel) devlet Atatürk eğitim araştırma hastanesi Hatay yerleşkesi liya hanım. Biraz suratsız ama gerçekten iyi
biannemeselesi aydurum Acıbadem Kent has. Dr.Benal Çubuk gidiyoruz 2 yıldır. Daha öncede istanbulda yaşıyorduk, aydın da yaşıyorum. Ama hastane için izmire gidiyoruz.
aydurum Yelda35 teşekkür ederim tavsiyeniz için. Bülent beyi duymuştum ama gitmedim Egepolde başka bir doktora gitmiştim ama hastanede inanılmaz sıra bekledim bebeğim çok huysuzlandı devlet hastanesi bile o kadar kalabalık değil.
dilancitak35 mehmet yan, instagramda pediatrist.baba diye aratabilirsin, bence bu işi çok iyi yapıyor.
aydurum dilancitak35 dilancitak35 evet onu duydum ama randevu almak çok zor. Günler sonrasına randevu veriyor. Bir de acil bir durum olduğunda ulaşabiliyor musunuz? Benim için bu önemli.
mehmetcinar Bende tavsiye bekleyeyim ozel muayeneler dışında özel hastanelerden tavsiye edebileceğiniz var mı?? Sağlık sigortası varda bebeğimin çok daha iyi olur
dilancitak35 mehmetcinar mehmet bey medicanada idi, ama artık ayrılacak maalesef :( zaten ben onun neden özel hastanede çalıştığını anlamıyordum, tam da düşündüğüm gibi ayrılmaya karar vermiş.
arzu2901 mehmetcinar can hastanesi şükrü Akdoğan akcan çok memnunum. Kızımın herseyiyle ilgileniyor her ayrıntısına kadar. Çok da sevecen bi adam öneririm.
aydurum dilancitak35 hadi ya hiç ona başlamayayım o zaman tamamlayıcı sigortamız var muayenesine gidemeyiz. Tavsiyeniz için teşekkürler.
bune Merhaba Buca öğretmenevler girişinde Kemal Aydın beye gidiyoruz çok memnunum aşırı ilgili ve sıcak kanlı. Her mesaja itina ile cevap veriyor. Özel muayenehane. Geçen gün arkadaşımla sohbet ederken de behcet uz hastanesinde Doruk beye götürdüğünü ozeli bırakıp ona devam ettiğini söyledi. Öğleden sonra randevu alınınca sıra olmuyor dedi. İnstagram hesabı Dokdoruk isteseniz bir bakın.
ceren_izmir Merhaba ben de Karşıyaka tarafındayım. Doktorumun özel muayenehanesi var orada. Dilber Bektaşlar adı. Bebeğim 15 günlükken tanıştık 4 aydır gidiyoruz. Çok memnunum, çok bilgili ve tecrübeli bir doktor.
aydurum ceren_izmir teşekkür ederim tavsiyeniz için. Tamamlayıcı sigortamız var o yüzden hastane olması gerekiyor.
aydurum biannemeselesi teşekkür ederim. Çocuk nöroloji doktoru sanırım o. Rutin muayenelere de bakıyor mu?
dilancitak35 aydurum acil bir durumda kesinlikle aradan alıyor, zaten öğle arası falan da hasta alıyor.
biannemeselesi aydurum Pediatri Dr.muz. Rutin kontrollerimiz için tercih edebilirsiniz. Ve 2 yıldır da çok güzel ilerliyoruz. Genel olarak donanımlı ve işinin ehli bir doktor.