Arkadaşlar yazım hepinize okuyun lütfen :) kızım doğduğundan beri göz pınarı tıkalıydı . 4-5 kez göz doktoruna götürdük . Göz pınarı tıkanıklığı var dediler . Tam 13 ay çektim . Çapak , kızarıklık , iltihap. Hepsini yaşadım. Damlalar sadece gözdeki iltihap için . Kullanıyorsun 1 haftaiçinde geçiyor. Ama tıkanıklık geçmiyor. Bu yuzden masaj çok onemli. Temiz bir bezle silin . Sonra masajı yapın. Doktor size nasıl gösterdiyse. Sakın ihmal etmeyin. Acır diye korkmayın. Bu arada anne sütü çapak ve iltihaba kötü geldiğini söyledi bize doktorum. Daha çok iltihabı coşturduğunu. Bu arada masajın ne kadar onemli olduğunu size şu yuzden söylüyorum. Eşimle ben kızıma her ne kadar masaj yapsakta ihmal etmişiz . Yada masajı doğru yapamamışız. Kızım 13 aylıkken 2 gözündende ameliyat oldu. Göz pınarları açıldı. Şuan çok iyi . Ama keşke düzgün yapsaydık gerek kalmasaydı. Yani tıkalı olunca açılmıyor bazı bebeklerde . Doktor masaj dediyse ihmal etmeyin arkadaşlar. Bütün kuzucuklara geçmiş olsun. 💙