2 ay 29 günlük olduk ❤️
Bir sabaha uyandık baktım sol gözü akıyor.. Doktora gittik masaj verdi herhangi birşey vermedi..
Başına gelen tecrübeli annelerimiz bir fikir verse çok iyi olur.
Sabah kalktığımda gözü çapaklanmış baya nasıl açtı bilmiyorum 😪 Bu durum beni fazla üzüyor..