kubra2608 Feyzosumunannesi geç döllenme olmuş.Benimde aynı yumurtlama testi yaptım biliyorum yani bebeğin ne zaman tuttuğunu 21 günlük.Son adet tarihim 31 Mayıs ama 😅kan değerim de en son 138 çıktı daha kese gözükmez diye doktora gitmedim ben 1000 üzerinde kese görünüyormuş galiba
Yaademm Feyzosumunannesi insallah kimyasal gebelik falan olmaz ben 2 kere yaşadım değer düzenli artmamisti ablaniizinda az gibi artış
seymavmustafa 2 günde bir kan verilmeli değerler düzenli artıyorsa kese ondan sonra gözükür şuan çok erken kese için zaten
esmanur433 Feyzosumunannesi bebeğin kesenin görünmesi için en az 5 bin olması gerekiyor sanırım değerin ben gebeyken öyle demişti ebeler doktorlar
Aloneangel_ Feyzosumunannesi kese için değer çok düşük çok ufak daha 3000 binden sonra anca gözükür sadece düzenli artış varmı o önemli şu süreçte
Feyzosumunannesi Aloneangel_ Sanırım düzenli de değil. 1 gün kan tahlili veriyor 1 gün vermiyor. 195 civari olmuş. 😏