Hanımlar merhaba.. Ablam iki kere kan tahlili verdi birgün ara ile. İlk gün 120.8 diğer gün 144.1 çıkmıştı. Hamilelik testinde de pozitif bu arada. Ama bugün doktora gtti kese görünmüyor demiş doktor yine kan tahlili vermiş. Önceki tahlilleri sağlık ocaginda yaptırmıştı bunu sehir hastanesinde. Başına böyle bsey gelen var mı? Hamilelik varmı yokmu anlamadık şuan.