Humeyramm buss__ Ya valla bu kızım bir garip bnm tabağımdan verdim dün az az yedi ama kendine pişirdiklerimi tükürüyor
buss__ Humeyramm benimki de aynısını yapıyordu sevdiği bi şey olunca acıyo ağzını ama dün dut kaynatmıstım suyunu verdim hemen nasıl acıyo ağzını bi dahaki gelsin diye babası ben yokken tatlı şeyler mi verdi acaba diye şüphelenmeye başladım tatlıya alışınca bazı şeyleri yemek istemezlermiş
Boysmomy Aynı durumdayız 1 haftadır tadımlar hep öğürerek geçiyor diliyle itiyor meyveleri emmek istiyor sadece ne yapıcam bende bilmiyorum evet 6. ay doyum ayı değil tadım ayı biliyorum ama bizimki tatmıyor bile🙁
novamom Humeyramm yani 6 aylık bebeğin ne yemesini bekliyorsunuz ki 6 aylık bebek ancak tadar öğürür tükürür ya da beğendiyse geveler 1 çay kaşığı 1 tatlı kaşığı yiyeceği en fazla🤯
Humeyramm novamom Böyle yprumları saçma buluyorum ben de biliyorum cocuğun azcık bşyle tadına bakacağını derdim hiç oralı olmaması zaten
novamom Humeyramm evet katı gıdaya alışana kadar normal tükürür öğürür buna ekstrüzyon refleksi denir her çocukta olmayabilir katı gıdaya alıştıkça geçer umarım sizinkinin de geçer.