İlk kızımda da zor olmuştu ama yine yiyordu 2. Kızımda 1 ay oldu başlayalı 6 ay 16 günlük yemiyor tükürüyor dili dışarda içeri almıyor bşy vercem diye yaşlandırdı şu 2 cocukta ek gıda beni. Daha hamileyken bile ek gıda sürecini düşünüyorum Allah aşkına ne zaman yer bu cocuk böyle olan anneler yazarsa sevinirim