ElvisDemir-moms bende reflü yatağında yatırdım hafif tombul gıdılı bir bebekti kendisi kafasını yan yatırıp geriye doğru açardı bu şekilde daha rahat nefes alıyordu her uyudugunda bir sonraki tarafa çevirerek düzlesmeyi engelledim haylada o şekilde yapıyorum kendi çevirirse ellemiyorum bölmüyorum uyksunu