ElvisDemir-moms evet kesinlikle en doğrusu o. Bizde de var kızım sevmedi bende yatağının altına bişeyler koyup baş kısmını yükselttim gece de aşağı kayıyordu battaniyeyi kıvırarak ayak kısmına oval şekilde mi diyeyim koydum üstüne de çarşafını serdim aşağı da kaysa o onu tutuyor daha rahat etti☺️