sophiegermain valla bir pantolonum vardı giyemiyordum adet olduktan sonra içine o kadar rahat girdim ki 😂 iniyor öyle çok sıfırlanmasını beklemeyin ama baya gitti . Adet olmayınca zaten şişlik yaşarız normalde de yani bende olurdu demekki farketmeden şişmişim iyice ben çok korsede kullanmadım çok bunaltmıştı beni baya göbeğim kalmıştı . Şimdi daha insancıl bir göbeğim var