bebeklimo yok yok olmaz, zaten soğan şifa kaynağı bir besin. Bir zararı olmaz. Ben 2 3 tane soğanı böyle tam bölmeden, bir tarafından ortaya gelecek kasar bıçakla kestim, o şekilde pişirdim. Suyunu içtim soğanlarıyla da soğan dolması yaptım 😅😅 hiç bir zararı olmaz, şifa niyetine 🥲