ada_2020 hellokitty8 ertesi günü hapı aldıysanız korkmayın koruyuculuğu çok yüksek 🙏 bu Arada ben de 17 gün geciktim🫠 testler negatif çok şükür
hellokitty8 ada_2020 bazıları ertesi günü hapına rağmen hamile kaldıgını yazmis korktum valla bekliyorum ya olmayı
hellbutterfly hellokitty8 bu ay herkes gecikti galiba ben de dkh kullanıyorum 12 gün oldu test yaptım 2 kere negatif neyseki….
hellokitty8 hellbutterfly bende anlamadım hiç sekmez canım benimde tam gününde olurdum bekliyorum ertesi günü hapı galiba altüst etti benim bünyeyi
Milo hellokitty8 benimde gecikti ya 3 gun artık hamilelik belirtileri yok şükür korundum yumurtlama gunlerimde degildi . Hamilelik olunca illaki bir belirti olur degilmi kızlar? Çok endiseleniyorum
seda3501 Bende geciktim kızım 15 aylık azıları çıkarıyor çok emdi sanki bu ay acaba o yüzden mi birde geri çekilme ile olduk maalesef korkuyorum hamile kalmaktan
hellokitty8 Gmz40 ay delik çıkanı bile var hiç birşeye güvenmiyorum ben tüpleri bağlı olan bile hamile kalıyorsa düşün işte 😂
Gmz40 hellokitty8 Allah verince veriyo işte hiç bişey engel olamiyo o yüzden sen tedbir olarak geri çekilmeyi kullan gerisinİ Allah a bırak gavur icatlarına bulasmamak en iyisi bence