alparr doktorumuz iki ve dördüncü ayda önerdi ikinci ayında yaptırdım kaka yapısı değişti her gün beş altı kez yapardı suan iki üç günde bir yapıyor bide aşıdan sonra bi süre ishal gibi olmuştu ama normalmiş doktorlar öneriyor canım ama yine sen bilirsin