alparr Fiyatını bilmiyorum ama kesinlikle yapılması gerek bir aşı. Benim hemsirem yapılmasa da önemli değil dedi bana nasıl hemşireyse. Bende ilk anne olunca neşe gerek görülmüyorsa yaptirmiyim dedim ama o kadar pişman oldum kişi kizjm 4 yaşında 3 buçuk yaşındayken rota virüsü oldu 1 hafta içinde eridi çocuğum hem kusma hem ishal hem ateş perişan oldu aklım gitti o an düşündükçe kötü oluyorum Rabbim bidaha kimseye de bizede yaşatmasın inşaAllah. Asi olursa eğer atlatirsa bile hafif atlatiliyormus o yüzden kesin yaptirin