papatyakokulum_ yamaniskom ben günlerdir bakıyorum çok iyiydi sepetim 780 lira falandı gümrük vergiside 180 lira çıkmıştı dedim normal olur o kadar ama ben şimdi kocama nasıl diyim 2000 lira sepet 700 lira vergi diye
kirikkalp papatyakokulum_ ayda 5 kere sipariş hakkınız var ben sadece bunu biliyorum birde sanal kart kullanın diyorlar benim ilk ve sondu zaten vergi çok çıkıyor
kirikkalp papatyakokulum_ orda kayıtlı kalıp çalınma durumu olmasın ama bende normal kart kullandım kaydet demedim ama ona dikkat edin
limonzeytinmom Kimyageranne123 müşteri hizmetlerine yazıyorsunuz. Eski kuponumu kullanmak istiyorum diye. Bütün kuponları gösteriyor siz kullanacak olanı seçiyorsunuz aktif hale geliyor hemen.
sumeyyeslem kirikkalp Hiç deme ya sepetime bir sürü şey attım gece 12’yi bekliyordum maaş yatsın direk alırım şok oldum sepete eklediğim gibi hepsini çıkardım😂
limonzeytinmom sumeyyeslem kulaklık kısmı var ya oraya dokun o yönlendiriyor ben bağlanmadım bile müşteri hizmetlerine. Direk verdi
sumeyyeslem limonzeytinmom Ne zaman yazdın bende oradan yapıyorum iki farklı kişiyle konuştum dünden beri vermiyorlar
limonzeytinmom sumeyyeslem dün gece 23.30 gibi yaptım kimseyle konusmadım. Seçenekleri takip ettim. Talebinizi yazın dedi. Kullanamadığım kuponların aktif edilmesini rica ediyorum. Yazdım bütün kuponlar önüme geldi 1 tane sectim hemen aktif oldu sepette düştü
Ucansupurge kirikkalp saatlik indirim tarzı bir uygulamasi var. Belirli bir saat içinde almazsan indirimsiz halini goruyorsun. Fiyat arttirmiyorlar indirimi iptal ediyorlar🤷🏻♀️
limonzeytinmom Ucansupurge ben aldıktan sonra ürün düşerse elime ulaşan akadar 5 günde 1 fiyat düzenlemesi yaptırıyorum aradaki farkı yatırıyorlar 😄🤌
kirikkalp Ucansupurge Allahalla ama minimum tutar yine de fazla bana göre belki o kadar almak istemiyorum 😁
sumeyyeslem limonzeytinmom anladığım kadarıyla uygulamayı indirdiğinde verilen si kupon varsa ve onu kullanmamışsan onu aktif ediyorlar