32 parça çok iyi benim 10 parça bile yoktu 1.500 tuttu üstüne vergi falan 2000 buldu vazgeçtim almaktan artık zor yani yarın bir gün vergi da zamlanır hiç bir anlamı yok sınır koydukları için zor oldu maksimum 1700 nedir belki insanlar o kadar almıcak