Ysmn22 ama ben doktoruma söyleyince boşuna para harcamışsınız 2 yaşına kadar çocuklar bireysel oynarlar parka götürmeniz akrabalarını ara sıra görmek yeter demişti ama benim burda akrabam olmadığı için çoluklu çocuklu götürdüm ama sonra baktım gerçekten de çok verm alamadım ve haftada bir saatti siz verim alırsınanız güzel tabi