Ysmn22 biz 26 aylikken baslamistik. Yabanci buyuk insanlardan asiri korkardi. Yasitlari ile bir araya geldiginde ona zarar vermeyeceklerini anlayana kadar cekingen davranirdi kizim. Ilk gunler o kadar agladi ki sadece kucagimda uzaktan izledi. Herkes anne/babasiylaydi. Herkes ayni anda baslamisti koca bir kaos ortami. Ciglik atan cocuklar, tanimadigi buyukler.. kucagimdan inmiyordu. Sonra 3. Derste falan boya yaparlarken gordu cocuklari birden ben de istiyorum dedi. Birlikte oturduk boyamayi yaptik. Yavas yavas kirildi o cekingenligi. Arkadaslarina da alisti bazisini cok sevdi. Ozellikle ders sonrasi serbest oyun alaninda ayni cocuklarla vakit gecirdiler. Bu cok iyi geldi. 1 ay sonra okulum da okulum diye kosa kosa gitmeye basladi. Ogretmeninin elinden tutar dizinin dibinden ayrilmazdi. Umudunuzu kaybetmeyin cok degisiyorlar.