meliko04 Anneliğin verdiği kalp ve vicdan yükü çok fazla hatta delilik boyutunda oluyor bazen. Benım bebeğim de kolikti üç ay çok çektik. Şuan 10,5 aylık hala gece uykusu yok yarım saatte bir uyanıyor. Gece kalkıp ağlıyorum sinirimden , 1 saat kesintisiz uyuduğum olmuyor. Kızınca çok üzülüyorum sevgisi de çok fazla. O yüzden delilik işte ah ah 🥲