34ss Bebeğim 5.5 aylık bebek çay kaşığı kadar ekmek içini kaynatılmış suyla ıslattım verdim dudak kenarı ağız kenari kızardı ne versem böyle oluyor sebebi ne olabilir
sugarmomy 34ss ekmek süt ürünü içeriyor bu yüzden vücut tepki vermiş olabilir. Başka ne verdiniz neye tepkisi oldu?
birbebee 34ss kaşık nasıl.mama kaşığı mi.metal kasik mi . Birde kendi agziniza degdirip ona veriyorsanz ondan da olabilir
34ss sugarmomy bebek irmiği ile kayısı bı çay kaşığı kadar verdm bikac gün önce Onun dışında tadım olarak ne versem böyle oluyor kakada kan yok .alerji testi yaptık deri ve kan temiz çıktı
sugarmomy 34ss benim bebeğimdede kaka da kan egzama vs yok testlerde negatif çıktı ama alerji maması kullanıyoruz . Bazen negatif cıkbiliyor (gizli alerji)
sugarmomy 34ss ben ek gıdada dikkat ediyorum verdiklerme 3 gün kuralı uyguluyorum. İrmik bende verdim mesela ama içerğini araştrıp aldım döküntü yaşamadım
sugarmomy 34ss bebeğim şuan anne sütü almıyor maalesef .. alerji maması kullanıyoruz . Çok gazı vardı mukuslu kaka hırıltı popoda geçmeyen pişik .. alerji belirtileri vardı. Alerji doktoruna da götürdüm doktor kontrolünde ilerliyorum
34ss sugarmomy makarnalutfenden aldm içeriği temizdi ne versem böyle oluyor 5 dakika sonra sönüyor ne yapacağımı sasrdm
34ss sugarmomy doktora götürdüm iki ayrı doktor baktı biri bir sorun yok dedi diğeri diyet yap dedi diyet yaptm tadımlık vereym dediim bu sefer ne versem yuzu böyle atopik dermatiti var acaba ondan mı dedm ama artık yoruldum ya sebebini araştırmaktan delirecem
sugarmomy nuroner evet hamur cok alıp kızarttm kendime🤣 ama bazen pide hamuru vs de veriyorlar onun için ağzım yanmıştı
sugarmomy 34ss atopik dermatitte alerji kaynaklı değilmi zaten? Bence bi süre sadece meyve sebze denetin daha geçmeyin irmik vs 3 gün kuralıyla sebze meyve denetin sonra karışım yapın zeytinyagıyla verin. Ben geçen ay ortasında tadımlara basladım daha yeni 🤓