crybaby birbebee benim kızım da öyle ya çığlık çığlığa ağlıyor dün doktorumuz gaz damlasını değiştirdi bizde nurse harveys kullanıyorduk bigaida verdi inşallah değişir
birbebee crybaby gazdan değilmiş kum olduğu için agliyorms sızlıyor ya kum dökerken kendimden biliyorm
idilgokce birbebee ilaç vermedi mi benim bebegim 1 hafta hastanede yatti kumdan dolayi mutlaka tedavi olması şart aşırı huzursuzluk yapıyor ama gaz çıkardığında ağlaması gibi bir durum değil de idrar yaparken agliyor genelde
idilgokce birbebee ben cocuk nefrolojisine götürdüm çocuk doktoruma çok kızdı neden bu zamana kadar bekletti buna hemen müdahale edilmesi gerekiyordu bunu cocuk doktoru da yapabilir resmen ihmalkarlik yapmış falan dedi
birbebee gizemalkan bol su iciriyorm bir de ben gilaburu diye birsey icirdim bir hafta bir çay kaşığı o zamanlar 3 aylikti