birbebee 5 aylik bebegim gaz çıkarırken kaka yaparken çok ağlıyor sma comfort +harveys nurse damla+ayaklarına elma yagi sürüyorum +hareket ettiriyorum bacaklarını ama çok ağlıyor anlayamdm biz gibi olan varsa çözüm önerisi??
miniksercedefne birbebee makat çatlağı olabilirmi . Kızım da çok gazlı bir bebek çok ikiniyor zorlanıyordu makat çatlağı olmuş. Bı baktırın isterseniz krem veriyor doktor rahatlar çocuk öyle birşey vars
crybaby birbebee benim kızım da öyle ya çığlık çığlığa ağlıyor dün doktorumuz gaz damlasını değiştirdi bizde nurse harveys kullanıyorduk bigaida verdi inşallah değişir
Begm_i ilenalemin doktora götürün tabiki. Gerekli merhemleri yazacaktır. Poposunu temizlerken kimyasallı ıslak mendiller değil pamuk ve ılık su kullanın💐
Birprens_biranne0 ilenalemin çok ağlıyordu kakasını yaparken gazını çıkartırken altını değişirken doktora götürdüm içeriden 2 çatlak var dedi gözle görülmüyor yani dışardan bakınca
miniksercedefne ilenalemin bilmiyorum ama bir haftadır kullanıyorum bir hafta sonra kontrole gideceğiz o zaman belli olur
Birprens_biranne0 ilenalemin 2 adet krem vermişti bide sabah ve akşamları ılık suya oturttum 1 haftaya kalmadi geçti