10,5baylık bir oğlum var.Sağolsun doğduğundan beri meme reddi mama reddi şimdi de beslenme reddi ne varsa yaşattı.düşünün ki mamasını hala uykusunda içirmeye çalışıyorum.Ama artık büyüdü ve işler değişmeye başladı.Bir şeylerin farkına vardıkça kandırılması imkansız bir hale dönüştü.En son dün akşam saat 8de çorba içti ve şuan kahvaltı yapmıyor.ağzına aldığı ihiçbir şeyi yutmuyor sinir krizinin eşiğindeyim malesef.
Uzun lafın kısası dert ortaklarımı arıyorum.Bebeğiniz iştahsızdır ama sevdiği hayır diyemediği bir yemek veya bir ürün,besin vardır Bu tarifleri veya ürünleri birbirimizle paylaşırsak belki bizim bebeğimiz de hayır demez ve çeşitliliği artırabiliriz diye düşündüm.Aşağıda bir tarif paylaşarak başlatayım ben