iremdemirr18 @havuctarator bende öyleydim. Çok ağrı çektim ve çok yanmam oldu ilk doğumum ve ben kızımı hastaneye götüremedim bu sebepten. Annemle eşim götürdü saolsun🤷♀️ 15.günde azalmaya başladı tamamen iyileşmem 1 ayı buldu
havuctarator iremdemirr18 siz gitmediniz mi doktora size ne dediler bende söylediğiniz gibiyim sol bacağımı atamıyorum sanki ameliyattan yeni çıkmışım gibi acı var
iremdemirr18 @havuctarator gitmedim zamanla iyileştim bazıları hemen ayağa kalkıyor bazıları zaman alıyor biz şanssız kesimdeniz😂 Şimdi 6 aylık olduk bile, geçiyor💕