13 günlük sezeryanlıyım daha bugün topluyorum sanırım ki ona göre yine hareketlerim kısıtlı dikişlerimden sıvı geliyor benimde doktor 40 kişiden 1 kişide görüleceğini ve hergün dikişlerim sıkılarak sıvı dışarı akıtılması gerektiğini söyledi sabah ve akşam olmak üzere 2 kez azaldığında 1 kez demişti akşam eşim sabahları sağlık ocağı yapıyordu 5 gün daha yeni tek pansumana düşebildim çünkü bandaj açılacak kadar sıvı geliyordu çok şükür daha iyiyim temiz ve kuru tutmaya çalışın batikon sürün tek yaşayan sizmiş gibi düşünüp moralinizi bozmayın diye anlattım ben öyle hissedip çok ağlamıştım çünkü sağlıkla toparlayın inşallah