Ysfygz benim bebeğim bir öğün sağarak süt bir öğün mama alıyor doktorum 3 saatte bir 90 2 saatte bir 60 vermemi söyledi aynı aydayız. Bence öğün oranı normal. Ben kusma olmasın diye 2 saatte bir 60 veriyorum bebeğime ama her zaman 2 saati beklemiyor bazen 1,5 saatte istiyor bazen de doymuyor üstüne 1 ölçü ilave yapıyorum