Ysfygz Merhabalar.3 aylık bir kız çocuğum var.Dogdugunda bir hafta yoğun bakımda kaldı nefesten dolayı . Geldiğinde zar zor memeyi tutturdum. Derken doktor eğer sütun yetmiyorsa biraz mama takviye ver korkma dedi zaten sarilikti. Düzelsin diye vermeye başladım ..3500 Gr doğdu şuan 3 aya yeni girdi.son ay 400 Gr almış hemşire çok az almış doğum kilosuna göre dedi.Öğunu sıkılaştır dedi. ama zaten 90 ml içiyor her öğün.son zamanlarda daha da azaldı .Ayrıca meme reddi yaşıyorum geceleri emiyor ama gündüzleri aşırı zor tutuyor memeyi.Napacagim bilmiyorm şuan kilosu 5800…Lütfen tecrübesi olan yazsın.Doktara gideceğim yoksa
Ceysima Ysfygz her öğünde kendi sütünü ver ardından az az mama ver ve son sütünü almasını sagla çünkü asıl kilo yapan son yağlı süttür sütünün kalitedinide artirman lazım açığı kapatirsin kuzum
Hiilyuss Ysfygz meme reddi allahım şnsanı bitiriyor. Yatak ucunda zıplayarak, ev içinde yürüyerek, duşta emzir bana bunalr işe yarıyordu çok zor allah yardımcın olsun. Karanlık loş yapabiliyorsan odayı gün içerisinde karartma perde vs de işe yarayabilir
Hiilyuss Ysfygz sen kendini kasma yapcak bsiiy yok yani elinden gelenş yapıyorsun. Öyle de böyle de mamayla da bir sekilde doyuyor üzme kendini
Ysfygz Hiilyuss çevrenin lafları sinir ediyor sürekli zamanında ben şöyleydim.ben böyleydm bunaltiyorlar bende takıyorum ister istemez engel olamıyorum kendime
Ysfygz Hopeful uc saatte bir ama gündüz geç kalkıyoruz çok güzel uyumuyor ayrıca.Gece emiyor o da ne kadar etkili bilmiyorum
peraninnannesi Ysfygz valla ben de formda gezerken bunu arıyordum. Gel kardeşim sarılalım. Meme reddi mi yaşıyorum bilmiyorum sütüm mü gelmiyor anlamıyorum. Gece cokur cokur memeyi emiyor. Gündüz 2-3 dakika çekiyor bırakıyor sonra ağlıyor mama veriyorum 60 lık yetmiyor artık 90 lığa geçtim. Sürekli çocuk mememde. Çektiriyorum ama süt gelmeyince sinirleniyor. Bu kadar emmeye artmıyor süt. Sık emzirdiğim için de süt dolmuyor. Gerçekten ne kadar zor bir süreç. Ayrıca kilonuz iyi bence biz de 3 e gireceğiz 5 gün sonra 5000 kilo olduk daha yeni.
bebisliozlem peraninnannesi canım gerçekten mi 🫤 2 aylığız biz 4600 olduk ama doktor az diye mamaya başla dedi mamaya da başladık 3.ayda 5.5 olsak öyle mutlu olacağım ki
Ysfygz peraninnannesi ama doğum kilosuna göre bakıyorlar.İnanin emmeyen çocuk çok zormuş benim ilk oglun cok çok emerdi ne kadar rahatmisim .ilk iki ay gaz sancılarından sabahlayan benden bahsetmiyorum bile bu kızımda.
peraninnannesi bebisliozlem nasıl az demiş doktorun ya ilginç gerçekten. Kilo alımı nasıl biz 3. Aya gireceğiz işte doğum kilosundan 2 ayda neredeyse 1.800 kilo almışız gayet iyi dedi 7 cm de boyu uzamış. Persentil olarak 25 lik dilimdeyiz 3 ün altına düşmedikçe sıkıntı yok her çocuğun gelişimi farklıdır dedi. Ben hiç takılmadım kilosuna bizdeki sorun doymaması. Sütüm ne kadar geliyor ne kadar içiyor bilemiyorum ki sağmama müsade bile etmiyor
Ysfygz peraninnannesi kilosuna eh işte dedi dogum kilosunu ve bir ayda kaç kilo aldığına bakıyor.İlk ay bir küsur kilo almıştı son ay 400 Gr almış azaldı yani .keşke doymasada versem ama emmiyor bazen düzenli biberonu bile reddediyor bazen
bebisliozlem peraninnannesi 1130 gram 🥲 8 cm bizimde 😭 bu arada ilk ay 1 cm uzamıştı sadece acaba bu ay en çok boya mı yaradı hani büyük bebeklerde falan öyle olur ya
Tuake Ysfygz Allah yardım etsin ilk ay bizde de öyleydi gece gündüz Hemde az emerdi ağlardı mama verirdim yine ağlardı yine mama yapardım bir aydan sonra artık tutmaya başladı vazgeçme ama sen ilk emzirmeye çalış sonra mama ver hatta mama yanında hazır olsun
Subaby Ysfygz ayakta bebeğini kucağında yaylayarak emzirmeye çalışabilirsin. Kaynamış dut suyu içebilirsin süt artırmak için. Zaten yoğun bakımda kalmış omdan az almıştır sen sabrını koru kendine inan üstesinden gelirsin
Ysfygz Subaby yoğun bakımdan çıktıktan sonra iki ay gayet güzel aldı son ay değişti alımı. Huyları sabrediyorum ama çok zorlanıyorm dört yaşında bir oğlum da var onla ilgilenmekten oğlumu geride biraktim
Hiilyuss Ysfygz he he inanma şöyle şeylere sen kendine şunu sorcaksın ben elimden geleni yapıypr muyum veya yaptım mı?
Hopeful Ysfygz benim bebeğim bir öğün sağarak süt bir öğün mama alıyor doktorum 3 saatte bir 90 2 saatte bir 60 vermemi söyledi aynı aydayız. Bence öğün oranı normal. Ben kusma olmasın diye 2 saatte bir 60 veriyorum bebeğime ama her zaman 2 saati beklemiyor bazen 1,5 saatte istiyor bazen de doymuyor üstüne 1 ölçü ilave yapıyorum
Ysfygz peraninnannesi onu denemedim ama bir sürü denedim şimdilik azaldı çok şükür yine de aklımda kalsın..çok teşekkür ederim ❤️