Öncelikle geçmiş olsun, benim oğlum 13 aylık oda bağırsak enfeksiyonu geçiyor şuan 6 gündür ishal 5 gün hastanede yattık ama hiç bir verim alamadık ishali devam etti ara ara kustu. Bugün taburcu olup özel bir doktora gittik vitamin ishal kesici bir damla verdi yarın serum için getir dedi. Ama çok hali yok hastane de durmadan yattı uyumasa bile kafasını kaldırmadı aşırı korkuyorum sizin de öyle oldu mu
Bu arada asla bişey yemek istemiyor başını çeviriyor yoğurt kefir veremiyorum