4.5 yaş oğlum Salı günğ ateşle ishal bir başladı bugün azaldı ama hala devam ediyor. Ateş bir gün sürdü ve viral olduğu için antibiyotik kullanmıyorum. Probiyotik kullanıyorum ve yemek olarak ne gerekiyorsa yapıyorum ama o da ben de tükendik. Hiç böyle uzun sürmezdi..