Alamas Selam arkadaşlar bu konuda sohbet etmeye ihtiyacım var ? Benim gibi ihtiyaç hisseden annelerim var mı?
Kizannesi1823 Alamas Benim kızımda bu sene 1.ci sınıf anaokulu gayet güzel geçti bu sene bakalım nasıl olacak
Zynp35 Alamas bnm kızımda 2018 çok yorucu bir sene olacak hepimiz için Allahim.iyi insanlar ile karşılaştırsın inşallah hepsini
simseklivekalpli Alamas çok zeki algıları açık istese yapabilen uyumlu bir kızım var ama evde bana çok çektiriyor. Bu sene şeker tansiyon kalp damar bi hastalık yapışacak bana ama hangisi bilmiyorum 🤦🏻♀️
Alamas Kizannesi1823 artık anaokul kısmını bitirdik rabbim iyi insanlarla karsılastırsın evlatlarımızı siz hangi sehirdesiniz?
3bebeannesi_ @Alamas Benim kızımda 1. Sınıfa başlayacak açıkcası çok tereddütlüyüm nasıl olacağı konusunda. Kaydı da hiç istemediğim bir okula çıkmış nakil yapmayı düşünüyorum ama devlet okulları bile artık kara borsa olmuş resmen kim kimden ne koparırsa 🤷🏼♀️
Alamas 3bebeannesi_ yok bu sene o bagıs adı altında alınan öğretmen secme durumu kalkmıs diyorlar e devlete düsecekmis sınıf listeleri siz hangi sehirdesimiz?
3bebeannesi_ @Alamas Bende İstanbul nakil olunca alıyorlar ücret evime bir tık uzak bide okul ikametgah tutmuyor bakalım ne isteyecekler
3bebeannesi_ @Alamas Evet devlet okulu düşünüyorum İstanbuldayım. Bugün görüşmeye gittim istediğim okulla eylülü beklemeniz lazım nakil için dedi ve bağışla nakili yapıyorum dedi 😀