Oncelikle cok gecmis olsun gebeligin son aylarinda taxoplazma adli enfeksiyon benden bebege gectigini rastalnti uzeri ogrendik bu arada safra tasi olusmustu şiddetli agri ataklari geciriyordum saatlerce hastahanede yada evde acilar cekiyordum gebe oldugum ivin bir sey yapmiyorlardi dogumumda ilk suyum geldi ama ta 16 saat sonra dogurdum sayisiz dikisle 3 kisi done done diktiler acildi tekrar dikisler atildi normal dogum yaptim bebgi 2 kisi karnima bastirarak cikartti, 2700 51 cm dogunca aglamadi kızım ve ben sadce başımı kaldirip baktim sonra basim dustu cataldaydim surekli dikisler atiliyor serumlar takıliyordu, cocuk doktoru diye bagirmalar kostrmalar, sonra 1 saat ecti beni tek biraktilar dogumhanede catalda biri geldi bebegi babasiyla baska hastahaneye sevk ettik dediler cocugumu 3. Gunu 5 dk gorelbildim kafasina kan oturmus doguma bagli tramva denildi ben asla oturamiyordum yurumek bile cok zordu sayisiz hemoroid olustu ikinamazken ben, bebegin kor doğmuş olabilir duymayabilir zeka geriligi olabilir bi suru sey coklu organ yetmezligi vb kanlar aliniyor el usu 5 6 yerden delinmis serumla ilk beslendi ne zaman gitsem uyuyordu dua ediyordum 2 sn gozlerini goreyim diye emzirmemide yasakladilar 1 hafta tek izin verdiler sonra riskli olabilir cocukta hastalik var mi yok ku testler tekrarlanacak dediler surekli tekraladilae tani kondu doğduğu gun entube edilmisti 3 5 gun kadar sonrasinda oksijen destegi en son kendi nefes aliyordu, netlesti hasta oldugu ama simdilik vucudunda zarar yoktu, obu parazit uykuda kanser hucresi gibi kalip bi anda ortaya cikar dediler, 38 gun yogun bakimda kaldi tedavisi verilecek ama ilaclar yurt disidnan getirelecek dediler gelmesi aylar suruyordu tanıdık yok fiyatlari butcemi asiyor tek basima yogun bakim kapilarindaydim esim calisiyordu kimse yanimda yoktu, kimse… tedaviyi red ederek cocugu cikardim aldim cerrahpasa ya goturdum orda muayene ettirdim 1 hafta boyunca bi suru tetkik yaptirdim hastahanede brans bras dolasarak neyse ki o donem annem yanimdaydi, o hafta bitmeden yatis yapildi omurilik sivisi alindi saatlerce agladi uyandir annesi diye verdiler ayaklarini sikiyorum uyanmiyordu cok aglamis o orda ben disarda cok agladik bi o bi ben bi Allah vardi babasi geldi aldi bizi eve donduk. Artik neyse ki kendi nefes aliyor yanimizdaydi. Ilaclari bir sekilde getirrttik borcla harcla odedik 2 tabe antibiyotik hap ezip verdim sabah aksam 1 tabe de kemoterpide kullanilan yan etki azaltici ilac vardi toplam 3 ilac, mama ile beslenen çocuğa agzi sut kokmasi gereken verde bunlari verdim buyduu hamd olsun bi sekilde sorna sutu ver dediler cocuk emmeyi bilmiyor sutte azaldi kaldi oyle hic emziremedim cope dok sagip dediler doktum bebde sonra da sut bitti kız oldu 6 aylik simdilik hamd olsun hastaliga bagli hasari yok safra tasi kanala dustu zorunlu yatisla ameliayata alindim 2 operasyon gecirdim 1 hafta ayri kaldik ama iyiyiz her hafta hastahanede gecerdi zamanlarimiz surekli ultrasinlar goz muayneleri ha içimde kalanlar var emzirmek nasil bir sey bilmiyorum yeni dogan bebek neye bezner bilmiyorum cocugumun bi sure sadeece bakımını yaptigimi fark ettim bisi olur soye aylarca opmedim bile sadce kafasini optum ellerimi yikamaktan yara yaptım ama gecti 1 sene kullanacagiz ilaclari ins sornasinda normal bi sekilde devam edecegiz bebde iyiyim o da iyi simdi sizede gercekren cok gecmis olsun evladiniza doya doya sarilin bolca opun rabbim hepimizin evladini bagislasinn