Sbe benim oğlum da 2,5 aylık. Normalde guzel emer, tam memecidir. Ama bu aralar bazen özellikle çok uykusu geldiğinde ya da meme istediğinde hemen vermediysem, memede deli gibi ağlıyor, emmiyor, kendini geriye atıyor. Oyle yaptı diye kesinlikle mamaya dönmeyin eğer sütünüz varsa. Ben şöyle çare buldum. Ayağa kalkıyorum emzirme pozisyonundayken. Ona en sevdiği ninni ya da şarkıları söyleyerek dans ediyoruz. Susup memeyi alıyor. Memeyi aldıktan sonra 1/2dakika daha dans ediyoruz sonra oturuyorum. Tabi sizin minik her defasında oyle ağlıyorsa daha zor ama bir deneyin isterseniz. Belki işe yarar. Ama emmediğinde o ağlarken siz de kızıp zorla memeyi ağzına vermeye kalkmayın. Sakinleştirmek için birçok yol deneyin. Ah biz anneler. Dünyanın en zor mesleği.