aynı durumdayım 3aylık olacak atak haftasıymıs bir haftadır krızle emzırmeye calıstım baktım olmuyorsagdım verdım ama dahada kötü halengelmeden ayakta pıs pıslayarak nınnı söyleyerek vermeyecalıstım hafıften azalıyor yıne baslıyor,ama acıkmadan aglamadan krızı gelmeden uyanır uyanmaz hemen verıyorym ki emsın dıye,yoksa ınanılmaz krızı gelıyor asla emmıyor